Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

25 Eylül 2017 Pazartesi

merhabayın sayın okuyucularım ve bloggercuklarım.
nasılsınız ? ben çok şükürüm. blogu açalı 4 yıl olmuş. vay bee. neler oldu neler yaşandı 4 yılda. can sıkıntısıyla  ya da heyecanla bir sürü şey yazdım. saçmaladım ve bazen de mantıklıydım bence :D ilk iki yılım dolu dolu geçti burada. sonra ne mi oldu ? üniversite sınavları :D . hazırlığıydı stresiydi şusuydu busuydu derken  kimi zaman buralara uğrayamadım kimi zamansa bilerek buradan uzak durdum.  şimdi yazının gidişatı biraz blogumun yeni yılını kutlamaya gidiyor gibi oldu ama o amaçla yola çıkmamıştım. :D .
amaçsızca saçmalarkene olarak  bu yazıyı yazmakta ki amacım ( komik ben. dı dımm tıss) burada benimle beraber olan arkadaşlarıma hayalet okuyucularıma hoşçakalın demek. evet  cigerolar blogu kapatma kararı aldım. nedeninden emin değilim. biraz yeniden başlama isteği birazda ifşa olma korkusu. şimdi zaten içimi dışımı buraya döküyordum . madem ifşa olma korkum var neden yazdım? kimliğimin bilinmemesi beni daha mutlu eder. o zaman daha rahat kendimi açabilirim. blogumun ilk yıllarında amaçsızca saçmalarkene yerine kendi ismimi kullanıyordum. eskiden bu çok rahatsız etmiyordu ama biraz büyüyüp (artık apla oldum ) duygu ve düşünceler karışınca ve üniversiteye geçince perdenin arkasından konuşma kararı aldım. adımı değiştirdim ama yetmiyor :D yani tedirginliği devam ediyor. çok rahatsız eden bi tedirginlik değil ama yeniden başlarsam daha rahat ederim :D .

birden blogu kapatıp alıp başımı gitmek de istemedim. çünkü burada güzel arkadaşlıklar edindim . eğer haber vermeden gitseydim ayıp olurdu. eveet şimdi bir başka soruyu soruyorum kendime. madem güzel arkadaşlıklar edindin sen hayırdır? Bir insanın hayatının birkaç dakikasına müdahale edip gitmek o kadar kolay mı ? değil. bu blogların en sevdiğim yanı da insanların hayatlarının birkaç dakikasını onlarla paylaşıyorsunuz. bu yüzden aman ne olcak diyip lönk diye blogu kapatamadım.
buna kendi çapımda bi çözüm buldum. ama bende kalsın. kısacası dostlarım. ben size dönücem :D Her şey için hepinize çoook teşekkürler :))

yeni bir blog açtım.( evet ihanet ettim T_T)orada vaziyeti toparlamaya bloga alışmaya çalışıyorum.

çok uzattım. kim bilir belki  yazılarınızın altında yeni birinden bir yorum görürsünüz. belki karşınıza çıkan blogun yazım tarzından ahan da buldum bu saçmalarkene dersiniz. çok karakteristik bir yazım tarzım yok ama olsun. :D

yükseklerden uçun . nehir gibi akın ve rüzgar gibi esin . behlül ay saçmalarkene kaçar :D