Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Temmuz 2015 Çarşamba

İşte benim nacizane mimim :D Adı : Saçmamaçsız Mim

Resim orange marmalade manwhasında 

Ay ben bu soruları hazırlarken çok kasıldım gerildim  ama sonunda teee  bilmem ne zamanından beri dediğim kendi mimimi sonunda yaptım :D  Heyecan yaptım başlayım  ben o zaman :)

Öhm ilk sorumuz


1 ) Odanızda veya evinizde orada olduğunu unuttuğunuz bir nesne bulun Bu  nesne ile bir anınız var mı?

- Kıyafet dolabımın alt kısmındaki boşlukta Ankara'dan gelirken gardan seneler önce aldığım son derece az çözülmüş sudoku kitabını buldum :D yolda çözücem diye heves etmiştim  ve yanımda kurşun kalem olmadığı için tükenmez kalemle çözmeye çalışmıştım  :D


2 ) Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın . Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın

-Hım açıklayıcı olması için ikisini de yapmalıyım :D başlıyorum soru bu sakın kızmayın :D
 * Adamın biri kitap okuyormuş ölmüş . Neden ?
  Satırbaşına gelmiş  . Dı Dım Tısss  :D

* Geçenlerde bir karikatür mü yazı mı bir şey gördüm her neyse  düşünüyorum o halde varım diyordu . E ağaç var ama düşünmediği için yok mu gibi bişey diyor  diğeri  de diğeri kimdi  -_-


3 ) Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostiş yazın ama yazdığınız akrostiş az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun .

-Neko . Evdeki peluş anahtarlığımda ki kaplumbağanın adı. Japonca da kedi demek :D

Ne biçim isim o der gibi bakıyorsun biliyorum
En nihayetinde bu durumu ben , ben olduğum için yadırgamıyorum .
Kendi kendime konuşur gibiyim hayır sus ben deli değilim.
Ooo senin kuyrukta kopmak üzere nerede iğne iplik

Benim adım hıdır elimden gelen budur :D sizlerden daha umutluyum :))


4 ) Seni kim mimlediyse şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun . Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun . Lütfen ben bir kuş gördüm .Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun . Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim :D

- Ay ben bu soruyu çok sevdim :D İlk mim benden olduğuna göre başlıyorum .Öhm.

Sabah güneşi ,salyangoz kostümü giymiş boncuk gözlü ornitorengime vururken ben yer altında ki çok gizli laboratuvarım da karpuz suyuna bulanmış ,üzerine kara hindibaalar serpiştirilmiş çilekli mısır gevrekli tostumu yiyordum . :D


Hodri meydan canlar :D haa birde bir şartım var  keh keh sizi de zorladım sanki biraz di mi olsun olsun bir şey olmaz :D  şartım şu: İstediğiniz kadar kişiyi mimleyebilirsiniz ancak mimlediklerinizden biri daha önce yorum bırakmadığınız bir blogger olmalı .Eğer öyle bir bloggerınız yoksa kolay gelsin  sizlere iyice araştırın orada bir yerde mutlaka vardır :D

Peki ben kimleri mimliyorum

 Mimler kraliçesi  Sade Ve  Derin 'i
Okuma günlüğümden Eren O. 'yu 
Sevgili DSK 'i 
 Sevgili Arrakis'i
Sevgili Altın Zen 'i 
Artık mimlememe alışkın olan Birgaripşeyma 'yı
Hee bide bide Rockunzel  'i
Ve daha önce yorum bırakmadığım kişi olarak da
Sade ve Derin'in blogunda yakaladığım Minerva 'dan Notları blogunun  sahibini

mimliyorum hadi kolay gelsin :D

31 yorum:

  1. Allah seni napmasın yaaaa ama güldüm valla çok saçma sahiden bazıları ama çok da komik ama satırbaşı süpeeer :) taam yapcam yarın da anlamadığımı sorarım çok kompleks bazıları ve sıcaktan terliyom şimdiiiii. bi de seni görmek çokooooş :) mimlediklerinin tümünü de çok seviyom yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe O da sevsin beni :D SOr sor buralardayım :D bende ayrı ayrı severim hepsini :))

      Sil
    2. biz de seni seviyoruz Deepcim:))

      Sil
  2. Çok eğlenceli ya ama açıkçası az birazda kazık ama en büyük ihtimal yarından sonra mim elinde olur komşum :D

    Ay ben bir daha okumaya gidiyorum hahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin sorudan başlayıp anlamadığını sorabilirsin :D ay gaza geldm bende okuyum :D

      Sil
  3. Cuma sınavım bitsin koşa koşa yapıcam bu mimi çok sevdim ya bi harikasın diyoruum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin harikalığın dostum :D heyecanla bekliyorum :D

      Sil
  4. çok teşekkür ederim senin cevapların çok eğlenceli olmuş, ben de cevapladım bile:)

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi yaa :D şimdiye kadar gördüğüm en farklı mim :D Bu gün akşam yapayım bunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok mutlu oluyorum ben tamam bekliyorum gözlerimi bölerte bölerte :D

      Sil
    2. Bu arada yazındaki görsele bayıldığımı söylemeyi unutmuşum :D
      Yayınladım mim yazımıııı :)

      Sil
    3. Eveeeet bende çok sevdim onu geldiği yerde daha fazlası var :D Orange marmalade diye bir kore mangası vampirli falan ama güzeeeel oku bence :D okuyorum okuyorum şimdi :D

      Sil
  6. okul nolduuuuuu keyfin yerinde de miiiiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Okul bitti çok şükür de üniversite işi seneye kaldı bir sene daha hazırlanıcam :D

    YanıtlaSil
  8. ya sınavı sordumdu zaten ama ilk sınavdan sona iyi diyodun ki. olsun napalım bu sene rahat rahat hazırlanırsın ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi hissetmişim ama aslında hani şey kem küm :D öyle yani klasik öğrenci diyalogları bakalım bu sene nelere olacak :D

      Sil
  9. Yaptııım ama sizinki kadar iyi olmadı ya :)) Teşekkür ederim bu arada mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuş olmuş gördüm ben :D rica ederim yaptığınız için ben teşekkür ederim :D

      Sil
  10. Ahaha çk güzel olmuş bu mim :D
    Okurken keyfim yerine geldi elkerine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe çik tişikkirler egom biraz boğazıma basınç yaptı da sesim içeri kaçtı :D

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Takipdeyim deep benden kaçmaz bi ara şeyetcem ben :D

      Sil
  12. İki mim için de çok teşekkür ederim tatlım.Fırsat bulduğum anda yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi içinde heyeceanla bekliyorum ama yaptığında bi haber çak olur mu :D

      Sil
  13. Bir çok yerde görmüştüm bu mimi. Senden mi çıktı buu ? :)) Çok yaratıcı sorular hazırlamışsın. Tebrikler valla ^-^ :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeeet benden çıktı tamamı bu beyinden çıktı yerli malı :D Çoook teşekkürler utanmış olabilirim azıcık :D

      Sil
  14. Heyyyuuuu ben de seni mimledim kuzucuk haberin olsuun :) :)

    YanıtlaSil