Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 Eylül 2016 Perşembe

Bu bir bant kaydıdır #3

( Bu bir bant kaydıdır başlığı altındaki yazılar 2015-2016 eğitim öğretim döneminde mezuna kalmış bir öğrencinin o dönem içinde yazdıklarından  meydana gelmektedir .  Bu yazıların derslerle çok alakası olmayıp  içerikleri yazan öğrencinin ruh haline yaşadıklarına okuduklarına göre değişik atmosferler ( bu kelime buraya olmadı ya neyse ) barındırabilir . Bu da böyle bir nottur Sevgiler ve saygılar :D )



Marslının etkisinden çıkmış olmakla birlikte son derece keyifli bir gün geçirdim. Ankara dan teyzem geldi .Ve annem ,teyzem, ben  alışverişe çıktık .Sadece bir gömlekle döndük o ayrı konu :D Laf aramızda alışverişlerde sıkılırım ben .
Akşam babaneme geldiğimde onu karşı komşusunda bastım :D Çay falan derken orası da çok şenlikli geçti. babanemle beraber dört teyze  vardı .babaneme teyze demiş gibi oldu ama siz anladınız :D Teyzelerden birinin evi ananemin evi gibi kokuyor .Birininde konuşması ve dış görünüşü ananeme benziyor. birininde tertip düzenliliği ananem gibi yine :D Fena halde ananemi özlemiş olma ihtimalim var :D Babanem coştu anlattı da anlattı . O anlatırken tertipliliği ananeme benzeyen teyze  babanemin dediklerine bir şeyler ekleyip mimikleriyle de güldürdü :D Bugünde öyle bir gündü. Ders çalışmadım aneeey!
Ve bugün sözcük dağarcığıma bir kelime daha eklendi: Çaysamak. Çaysadım. susadım . çaysadım. canı çay çekmiş   hehheeh :) Aman neyse :D   hadi esenlikler olsun hepinize :))

5 yorum:

  1. Merhabaa... Deep'in blogundan geliyorum. ^^ Çook tatlı bir blogun var. ^^ Hmm Çaysamak.. Güzelmiş, artık kuzenimle kullanırız bol bol ^^ Bende bloguma beklerim, sevgiyle kal. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaa hoşgeldin :)) Çaysamak . Arada bende kullanıyorum :D yine bekleriiiğm :)) sen de sevgiylee kaal :)

      Sil
    2. Merhabaaa hoşgeldin :)) Çaysamak . Arada bende kullanıyorum :D yine bekleriiiğm :)) sen de sevgiylee kaal :)

      Sil
  2. Bende hiç sevmem alışverişi daha doğrusu üşeniyorum , ne olucak halim böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de tamamen üşengeçlik kaynaklı. Yoksa gezmesi fazla sıkıntı olmuyor çoğu zaman.:D

      Sil