Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Eylül 2016 Perşembe

Bu bir bant kaydıdır #4

( Bu bir bant kaydıdır başlığı altındaki yazılar 2015-2016 eğitim öğretim döneminde mezuna kalmış bir öğrencinin o dönem içinde yazdıklarından  meydana gelmektedir .  Bu yazıların derslerle çok alakası olmayıp  içerikleri yazan öğrencinin ruh haline yaşadıklarına okuduklarına göre değişik atmosferler ( bu kelime buraya olmadı ya neyse ) barındırabilir . Bu da böyle bir nottur Sevgiler ve saygılar :D )

Yine gökyüzünün haritasının alnımda pırtlayıverdiği bir günden merhaba .İlk cümlenin açıklaması alnımdaki küçük ayı büyük ayı ve kutup yıldızının çıplak gözle gözlemlenebileceği ve biraz daha zorlarsam başka galaksiler keşfedilebileceği.Evet bu cümlede olmadı gibi ya neyse. Sosyal denemesi çözmem gereken şu zaman diliminde biraz alnımı kaşıyorum (malum sebepten ) ,biraz geriniyor biraz esniyor ve çokça etrafa bakıyorum. bloga birşeyler yazıp heyecanla yorumlarınızı beklemeyi özledim.
Bunu bir kenara bırakırsak dinleyin dinleyin dinleyin ezginin günlüğü kadıköy


8 yorum:

  1. her şey çok tatlıııı :) okul nasıl gidiyoor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuuuğl güzeeel :)) işte yeni arkadaşlar yeni dersler. Adapte olma çabasındayım.Kıvırıyorum sanki yavaş yavaş oluyor sanki :D

      Sil
  2. Hehe sen hiç Çin Seddi gördün mü yüzünde? :D
    Şarkı on nümra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çin seddi diyörsün :D yok henüz öyle bir fırsatım olmadı ehehehh :D şarkı güzeldir :))

      Sil
  3. Hahaha sivilcelere karşı ilginç bir yaklaşım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehhehe :D sivilcelerle barışık yaşaması kolaylaşıyor böylece :D

      Sil
  4. Okullar hayatlar... :)

    Tempo... :)

    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada çaktırmadan uğruyorum size :D :))

      Sil