Daha saçma ne olabilir ki?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 Kasım 2016 Perşembe

Çooook geciken bir mim :D Calimero'nun mimi

Merabayın bloggercuklarım  ve okuyucularım nasılsınız ben hastayım ama olsun çok şükürüm :D
Bugün yazılarını seve seve bayıla bayıla okuduğum bir blogger olan Calimero'nun Defteri Ablanın mimini geç kalmışta olsa yapmak üzere size selam çakıyorum. Onun mimine şuradan ulaşabilirsiniz  tıkı tık. Vee o zaman hayallerle ilgili olan bu mime geçiyorum.

öhm.

1-) Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer ya da zaman dilimi var mı ?
Geceleri yatmadan önce hayal kurmaktan daha çok hoşlanırım. Bunun için özel bir yer yok. Her yerde olabilir. Galiba bu da her yerde uyuyabileceğim gibi bi anlama çıkıyor :D

2-)En çok nelerin hayalini kurarsınız?
En çok gelecekle ilgili hayaller kurarım . Mesela kısa zaman önce üniversite ile alakalı kuruyordum şimdi ise daha çok vizelere çalışırken hayal ediyorum kendimi. Sabahlıyomuşum falan :D
Bir arada pollyanna güçlerimi kaybettiğim bir dönemde hayallerimde kendimi kötü yerlerde görürdüm . Kendimi o kadar kaptırırdım ki gözlerim dolardı hayal kurarken  :D

3-) şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi
Bilmem . Yani benim hayaller çerezlik günübirlik  genelde. Üniversite hayalim gerçek oldu gibi. Ama istediğim bölüm bu değildi. Gerçi ne istediğimi bende tam olarak bilmiyordum :D. Daha ziyade gelecek ile ilgili kurduğum hayallere büyüüüğk bir adım attım diyebilirim. Yani çok hayalimi gerçekleştiremedim ama adım adım ileriyorum birinin düğümünü çözünce diğerleri de çözülecek :D.

4-) henüz gerçekleşmemiş ama illede gerçekleşecek bir hayaliniz var mı ? sakıncası yoksa anlat çabuk  nedir ?
 Peki :D evet var . Şöyle ki ben şöğğğle birkaç dönümlük güzeeğl bir arsa istiyorum.Etrafı çevrili girişinde iki yanda birkaç meşe var. yine ileride iki yanda ceviz ve ıhlamur ağaçları .3 odalı bir ev biri salon diğer ikisi yatak odası . birinde ben kalıcam diğerinde sevdiklerim. Sonra evin yan tarafında birkaç yemiiş ve meyve ağacı. Ağaçların gölgesinde bir hamak. bir köpek kedi vee çokca sincap. Evde bir tanede kitap odası isterdim ama orada yazık olur kitaplara . devamlı orda kalmıycam çünkü . kafa dinliycem orda haftada 2- 3 kez . belkide oraya taşınırım bilemedim şimdi. kedi ve köpek de var onları bırakamam belki. Tv olmasın ama radyo olsun günlük gazete aylık dergi girsin eve :D  tebi bunlar için bir 15 yılı gözden çıkarmam gerekiyo galiba  :' D

Şimdi sırada mimlediklerim vaaağr 
Öhm:

Şimdiden kolay gelsiiiin :))



12 yorum:

  1. yine çok komik çok şeker anlatmışsın yaaa güldüm amaaağğğ :)

    YanıtlaSil
  2. Hayalerimiz de bile üzülmeyelim, hayal bu saçmala saçmalayabildiğin kadar , gerçi bazen bana da geliyor o , kesin havalardan bak :D
    Beni mimlemişsin çok teşekürler ama ben bunu yapmıştım , herhalde hemen hemen herkes yaptı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh yaaağv herkes yapmış mimi :D neyse bir daha ki mime artıkın . Ben teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Çok teşekkürler mim için ama ben bunu daha önce yapmıştım tam şurada :)
    http://duzensiz-yazar.blogspot.com.tr/2016/09/hayal-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha ki mime artık ben teşekkür ederim :'D

      Sil
  4. o zaman madem geçen hafta başka bi mim vardı, bak bende var, ütopyadan mimliyoruz, onu yapınsanaaaa mağdemsiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıcam yapıcam soruları aldım bile :D artıkın vize sonrasına galiba :'D

      Sil
  5. Ya gifi yerim çok tatliş ya ^^ Yazıyorum yazıyorum eneeem !! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. De mii akatsuki no yona adlı animenin maskotu sincap . Adı kuu du galiba :D hemmen bakıyore efendim

      Sil
  6. 4. Sorunun cevabı on numara *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hheheh hayallerden bahsesince gaza gelmişim :D

      Sil